فروش عمده ادویه جات

کدام ادویه مفید و کدام مضر است؟

ایرانیان برای درست کردن غذاهای خود از ادویه جات زیادی استفاده میکنند. و آیا این ادویه جات مفید است و یا مضر؟ برای پخت هر غذایی معمولا از ادویه جات بخصوصی استفاده میشود تا غذایمان خوشمزه و خوش عطر شود.

شاید مقدار ادویه استفاده شده در غذا کم باشد ولی نقش آن در طعم و عطر و رنگ غذا بسیار اهمیت دارد. تنه درخت ( دارچین ) ، میوه ( فلفل سیاه ) ، دانه ( جوز هندی) و یا بذر گشنیز به صورت پودر شده برای رنگ و عطر و طعم غذا بسیار مهم می باشد.

جوز هندی

ادویه هایی که در غذا استفاده میکنیم ارزش غذا را کم یا زیاد میکند. به طور مثال دارچین جز ادویه جات پر مصرف در بین ایرانیان استو محققان به این نتیجه رسیدند که دارچین خواص ضد میکروبی دارد. و برای بدن بسیار مفید است و یا زردچوبه خواص ضد سرطان دارد و یا زنجبیل خواص بسیار گرم برای درد مفاصل بسیار مفید است. و چای سفید که سرشار از آنتی اکسیدان و برای درد مفاصل ، ضد سرطان و برای آرامش اعصاب بسیار مفید است.

در آخر: بازرگانی سیلانی این عقیده را دارد که اگر غذاها به صورت درست طبخ نشود به طور مثال اگر در غذا از روغن جامد استفاده شود ادویه ها خواص خود را از دست خواهند داد و دیگر نمیتوانند برای بدن مفید باشند.

فروش ادویه 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *