دم نوش های موثر در فصل سرما

با خوردن دمنوش های گیاهی در فصل سرما می توانید از بیماری های بسیاری مانند سرما خوردگی و آنفولانزا پیشگیری کنید .

چرا که سیستم بدنی انسان در فصل سرما نسبت به فصل های دیگر سیستم بدنی را ضعیف تر می کند که شما می توانید با خوردن دمنوش ها سیستم دفاعی بدن خود را تقویت کنید در ادامه ی این مقاله با ما همراه باشید .

یکی از دمنوش هایی که مختص فصل زمستان است سرخار گل است که شما با خوردن این دمنوش می توانید سیستم دفاعی خود را تقویت کنید و آن را از عطاری ها تهیه کنید .

چایی سفید هم از دمنوش های بسیار مفید است که برای بدن دارای خاصیت های زیادی است  نوشیدن آن دارای فواید بسیار زیادی است و برای سلامت پوست با توجه به اینکه در فصل سرما پوست انسان خشک می شود می تواند سودمند باشد ، هم چنین افرادی که می خواهند لاغر شوند می توانند از این دمنوش به صورت روزانه استفاده کنند .

 به دلیل خاصیت های زیادی که چایی سفید دارد باعث شده است که متقاضی برای این نوع از چایی ها زیاد شده و فروش چایی سفید با استقبال خوبی همراه شود .

دم نوش موثر در فصل سرمافروش چایی سفید

 آویشن از جمله گیاهانی است که خاصیت ضد عفونی بالایی برای آن وجود دارد و هنگام سرما خوردگی دم کرده ی آن می تواند سرما خوردگی را بهبود بخشد .

اگر شما دچار سرما خوردگی شده اید  و سرفه های شدید دارید می توانید دم کرده ی آن را بنوشید و از بخور آن برای باز شدن مجاری تنفسی و ریه استفاده کنید .

بادرنجویه از گیاهان بسیار موثری است که نوشیدن آن برای افرادی که دچار استرس های فراوان هستند توصیه می شود و می توانید به آن اعتماد کنید و با نوشیدن آن از استرس هایی که وجود دارد رها شوید .

این دمنوش یک دمنوش فوق العاده برای تسکین سرما خوردگی و آنفولانزا است  خاضیت ضد عفونی بالایی در برابر ویروس ها  و میکروب ها دارد و از قدیم ترین دمنوش های شناخته شده در طب سنتی است .

رازیانه از دیگر دمنوش های مفیدی است که برای گوارش بسیار سودمند است و برا اشتها مفید می باشد و اثرات مطلوبی بر روی سیستم گوارش دارد .

تغییر فصل ممکن است در خلق و خو تاثیرات نامطلوبی داشته باشد و گاها افراد با عوض شدن فصل دچار افسردگی شوند یکی از بهترین دمنوش هایی که می توان مصرف کرد اسطوخودوس  است علاوه بر این اسطوخودوس در تسکین درد ها هم بسیار موثر است و از آن برای تسکین درد هم استفاده می شود .

فروش چایی سفید

چنان چه شما خسته شدید می توانید از رزماری استفاده کنید ، دمنوش رزماری بسیار خاصیت دارد و از ارزش بالایی بر خوردار است  و چون رزماری ادرار آور است در سم زدایی بدن بسیار موثر خواهد بود .

جینسنگ گیاهی است  که برای تقویت حافظه بسیار موثر است و ریشه ی این گیاه سر شار از مواد معدنی و ویتامین است و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و آن را در برابر بسیاری از بیماری ها مقاوم می سازد.

فروش چایی سفید

بخور اکالیپتوس بیشتر برای درمان گلو درد و هم چنین مشکلات تنفسی و ریه بسیار عالی است و استفاده بیش از حد از اکالیپتوس ممکن است مسمومیت بیاورد .

دم نوش موثر در فصل سرما

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *