فروش چای سفید

چای سفید و لاغری

چای سفید🍃☕️
همیشه برای کاهش وزن و لاغری صحبت از خواص چای سبز به میان می آید. اما نباید از خواص فوق العاده چای سفید غافل شوید. این چای یک چربی سوز (بخصوص چربی های شکمی) مؤثری است. چای سفید نوشیدنی خوش طعمی با خواص فوق العاده ای از جمله کاهش کلسترول است.
شما می توانید روزانه تا سه فنجان از این چای مصرف کنید. می توانید چایتان را با اندکی عسل شیرین و خوش طعم کنید.

فروش چای سفید

امروزه که همه به دنبال لاغری و زیبایی اندام هستند ، نوشیدن چای سفید یکی از بهترین گیاهان برای لاغری است. چای سفید نیز مانند چای سبز است ولی فرایند تخمیر آن کمتر از چای سبز است و از نظر مزه چای سبز طعمی شبیه علف و چمن دارد و چای سفید طعم کمتری میدهد و کمی شیرین است.

فرایند تولید چای سفید:

چای سفید نیز مانند چای سبز است  با این تفاوت که در مرحله تخمیر تغیراتی رخ میدهد. در اصل چای سفید از غنچه گل چای رسیده تهیه میشود، به این صورت که غنچه ها قبل از خشک شدن ، آنها را بخار میدهند.

این غنچه ها دارای کرک های سفید رنگی هستند به همین دلیل به آنها چای سفید میگویند. این غنچه ها نیز انواع متفاوتی دارند.

روش دم کردن چای سفید:

روش دم کردن این چای مانند چای سبز است و نیازی به دم کشیدن ندارد.دمای آب مناسب برای تهیه چای سفید حدود ۷۵ تا ۸۵ درجه سانیگراد میباشد. به این صورت که آب را جوش آورده یک دقیه صبر میکنیم تا دمای آن کاهش یابد و به دمای مورد نظر برسد و چایی را در آب ریخته ۵ تا ۸ دقیقه صبر میکنیم .برای راحتی کار میتوان از لیوان های مخصوص دمنوش و یا از فرنچ پرس و یا قوری های شیشه ای نیز استفاده کرد. همچنین میتوان برای طعم دار کردن این چای از برگ نعنا ، چوب دارچین و یا برای شیرین کردن از عسل استفاده نمایید.

خواص چای سفید:

۱٫برقراری تعادل مایعات در بدن:

کافئین موجود در چای سفید بسیار کمتر از چای سبز و سیاه است یعنی در هر واحد چای سفید فقط ۱۵ میلی گرم کافئین است ولی در چای سبز ۲۰ و در چای سیاه ۴۰ میلی گرم کافئین موجود است.بنابر تحقیقات به عمل آمده کافئین باعث تکرر ادرار میشود، و چون کافئین موجود در چای سفید کم است موجب تعادل در مایعات بدن میشود.

۲٫سلامت دندان ها:

چای سفید دارای مقدار زیادی فلوراید میباشد که باعث جلوگیری از خرابی دندان مینماید و دهان را خوش بو میکند.

فروش چای سفید

۳٫خاصیت ضد سرطانی :

چای سفید یک آنتی اکسیدان بسیار قوی است و در حالی که بدن انسان معمولا در شرایطی قرار میگیرد که به آن اکسیداسیون میگویند.مانند نوشیدن آب آلوده یا هوای آلوده که باعث تخریب و آسیب به سلول های بدن میشود ، نوشیدن چای سفید با خاصیت آنتی اکسیدانی که دارد باعث جلو گیری ازاین فعالیت تخریبی نیز میشود. و از سرطان جلوگیری مینماید.

۴٫خاصیت لاغری :

چای سفید هیچ کالری ندارد و همچنین چربی های ذخیره شده در بدن را میشکند و وارد جریان خون میکند که این خود باعث لاغری نیز میشود.و همچنین باعث کاهش اشتها میشود.

فروش چای سفید:

چای سفید که گل باز نشده چای است و خاصیت های فراوانی دارد صادرات آن زیاد است و همچنین  قیمت فروش چای سفید بالا است.و به خاطر خاصیت های درمانی که دارد و طعم خوبی که به نسبت بقیه چای ها دارد طرفداران زیادی پیدا کرده است.

چای سفید به دو صورت کیلویی و بسته بندی به فروش میرسد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *