تاریخچه انواع فلفل ها

 

استفاده از انواع مختلف فلفل مانند فلفل سیاه ، فلفل قرمز و … همیشه  از دیرو باز در فرهنگ های کهن تا به الان رایج بوده است .

این ادویه ی بی نظیر علاوه بر مزه دار کردن غذا دارای خواص دارویی بالایی است  به صورتی که فروش فلفل سیاه ، فلفل قرمز همیشه طرفداران  زیادی داشته است .

استفاده از این ادویه در غذاهای سنتی در آسیا و خاورمیانه و افریقا بیشتر متقاضی دارد .

فلفل قرمز که نام دیگر آن شیلی پیر است از بهترین ادویه ها به حساب می آید ، کاشفان این نوع ادویه را کشف کردند و آن را به سراسر جهان معرفی کرده و هم اکنون فلفل قرمز جزء یکی از محبوب ترین ادویه های  شناخته شده است .

بزرگترین کشورها که در زمینه ی تولید فلفل قرمز فعالیت می کنند کشور چین ، مکزیک و اسپانیا را می توان نام برد ، البته امروزه به علت استفاده ی زیادی که از این نوع ادویجات می شود می توان آن را به راحتی در اکثر مغازه ها پیدا کرد .

 

فروش فلفل سیاه

چرا ادویه جات تند سلامتی‌بخش هستند؟

کپسای سین ماده ایی است که در فلفل قرمز وجود دارد و تمام خواص و فایده های فلفل قرمز در این ماده وجود دارد .

اثرات این ماده بسیار زیاد است و برای سلامت مفید است به گونه ایی که فشارخون ، کلسترول ، افسردگی و بسیاری دیگر از بیماری ها را درمان می کند .

عملکرد کپسای‌سین به این صورت است که ابتدا درد را کمی تحریک می‌کند اما بعد شدت آن را کاهش می‌دهد. به این دلیل معمولاً از کپسای‌سین به عنوان درمانی مناسب برای رهایی از درد به خصوص برای درد‌های بعد از عمل جراحی، درد مفاصل، درد گلو و ناراحتی‌های پوستی خاص استفاده می‌شود.

به این علت برای بهبود دردهای بعد از عمل جراحی و درد مفاصل ، درد گلودرد و … مورد استفاده قرار می گیرد .

تماماین مواردباعث شده است که فروش فلفل سیاه و فروش فلفل قرمز روز به روز زیاد تر شود .

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *